Příběhy našich klientů

Paní Alžbětu trápí osamělost

Paní Alžbětu trápí osamělost

V době pandemie trápí osamělost i ty, kteří dříve měli spoustu zájmů a koníčků. Na Paní Alžbětu padla osamělost s příchodem podzimu.
Více
Panu Zdeňkovi jsme vrátili chuť do života

Panu Zdeňkovi jsme vrátili chuť do života

Práce našich konzultantů a konzultantek na lince důvěry Senior telefon bývá často psychicky náročná. Zvlášť pokud zavolá klient, který se svěří s tím, že uvažuje nad tím, že by z tohoto světa již odešel.
Více
Příběh 4 roušek

Příběh 4 roušek

V Koordinačním centru pomoci seniorům využíváme všechny možné způsoby řešení jednotlivých požadavků, abychom dokázali pomoci všem těm, kteří to potřebují.
Více
Na krizové lince řešíme i samotu

Na krizové lince řešíme i samotu

Naši operátoři společně s dobrovolníky řešili v jarním období během první vlny koronaviru nejrůznější témata a sdíleli se staršími lidmi jejich obavy a úzkosti.
Více
Příběh z naší poradny

Příběh z naší poradny

Poradny ŽIVOTa 90 jsou určeny všem seniorům, kteří potřebují pomoci s řešením naléhavé nebo dlouhodobě nepříznivé sociální situace. Zároveň také podporujeme rodinu a osoby, které o seniory pečují a poskytujeme jim potřebné informace a pomoc.
Více
Jak pomáhá naše Tísňová péče?

Jak pomáhá naše Tísňová péče?

U 90 % výjezdů zprostředkovaných konzultanty naší Tísňové péče jde o záchranu života. Během jedné noci se alarm našeho dispečinku rozezní až sedmkrát.
Více
Pana Petra týrá jeho vlastní syn

Pana Petra týrá jeho vlastní syn

Na Senior telefonu musíme být často oporou pro ty, kterým ubližují jejich nejbližší. V případě psychického i fyzického násilí jsou agresoři často z rodiny oběti a v těchto případech je pro oběť obzvlášť těžké případ nahlásit.
Více
Potřebujete s něčím poradit?
Neváhejte nás kontaktovat.