Tísňová péče ŽIVOTa 90 je registrovaná tísňová služba, na kterou lze čerpat příspěvek na péči. Službu, 24hodinový dohled, garantujeme po celé České republice.
Klient hradí 400–550 Kč měsíčně.
Tísňová péče je tu proto, abychom zajistili našim uživatelům bezpečí a jistotu při každodenním životě, doma i venku. Pomáháme tak žít i ve vysokém věku plnohodnotně a beze strachu. Rodinám našich uživatelů ulehčujeme péči o jejich blízké a dodáváme pocit jistoty, bezpečí a klidu, když nemohou se svým příbuzným být v neustálém kontaktu.
Služba je pro seniory a osoby se zdravotním postižením, kteří zůstávají trvale doma, i pro ty, kteří jsou aktivní a chodí ven.
Stiskem tlačítka, které u sebe uživatel stále nosí, se v případě nouze spojí s nonstop dispečinkem. Následně komunikujeme s uživatelem a případně ihned zprostředkujeme adekvátní pomoc. Podle situace kontaktujeme rodinu, osoby blízké, smluvní dopravní službu, záchrannou službu, hasiče nebo policii.
Nepřetržitou pomoc tísňové péče poskytujeme po celé České republice.
Odborný personál 24 hodin denně na dosah. Pro naše klienty zajišťujeme následující činnosti:
Pokud máte zájem o službu, nebo se chcete na službu zeptat, kontaktujte nás. Zodpovíme všechny Vaše dotazy a pomůžeme Vám zorientovat se v nabídce Tísňové péče.
Tento typ péče je určen pro seniory v jejich domácím prostředí.
Základní sestavu tvoří ústředna s reproduktorem pro hlasitou komunikaci, vodotěsné tísňové tlačítko na ruku, které lze uzpůsobit i nošení na krku. Po stisknutí tlačítka se klient do pár vteřin spojí s operátorkou našeho dispečinku a může řešit akutní situaci. Sestavu doplňuje pohybové čidlo, které v případě delšího nepohybu vyvolá poplach a zajistí tak bezpečnost klienta.
Doporučujeme především pro aktivní seniory.
Základem je mobilní telefon, který má zadní straně tísňové tlačítko, při jehož stisknutí je vyslán signál na náš dispečink. Zároveň dojde k automatickému propojení a komunikaci s operátkorkou. Tento tísňový mobil má mnohem přesnější lokalizaci. Lze jej využívat po celé České republice, a to všude tam, kde je pokrytí signálem zvoleného operátora.
Samozřejmostí je, že klienti mohou kombinovat oba typy služeb - domácí i mobilní.
Domluvili jste si termín šetření nebo montáž, ale potřebujete jej změnit? Kontaktujte naše sociální pracovnice na níže uvedených číslech. Mimo pracovní dobu se obracejte na dispečink:
+420 222 333 540-543
Koordinátorka příjmu Tísňové péče
e-mail: tisnovapece@zivot90.cz
tel.: +420 222 333 546, +420 724 357 423
Pracovnice příjmu Tísňové péče
e-mail: tisnovapece@zivot90.cz
tel.: +420 222 333 546, +420 770 181 765